Сонник стрибати зі Скелі 😴 наснилася, до чого сниться стрибати зі Скелі уві сні бачити

Якщо приснилося, як ви стрибаєте зі скелі в воду, наяву вас чекають сильні потрясіння. Якийсь інцидент змусить опустити руки і поставити під сумнів свою здатність впливати на результат заплутаних справ.

Сонник закликає не здаватися, а прийняти подію як виклик долі. Може, вам потрібно розвинути відсутні навички або отримати цінну інформацію.

Сконцентруйтеся на способах подолання перешкод. Коли у вас вийде, незважаючи на відчай, впоратися з непростим завданням, ви примножите особисту силу і будете пишатися собою.

Якщо за сюжетом ви зробили стрибок з обриву в море, тлумачення сну попереджає: прийнявши зараз імпульсивне рішення, в майбутньому пошкодуєте про нього. Постарайтеся детально проаналізувати ситуацію – її причини, особливості, підсумки – і тільки після цього переходите до дій.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилося стрибати зі Скелі, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться стрибати зі Скелі уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Не пам’ятаю як я там опинилася, але я стою на скелі і ще хтось поруч, Людина тримає мене за руку. Я дивлюся вниз і бачу піщаний пляж досить великий. Думаю, що мені не дострибнути до води, але все-таки наважуюся. Відчуваю як відштовхуюсь від скелі і бачу, що лечу вниз. Потім опиняюся в море, вода тепла, чиста.

я біг по скелі в НІС з двома мішками у руках потім отталкнулся від відколи і стрибнув у море але я був там не один

Я і моя дівчина стояли на околиці скелі і раптом вона оступилася і впала в низ я відразу ж стрибнув за нею, все закінчилося благополучно і вона і я приземлилися в великий замет снігу, викарапкалісь з нього і пішли!

Ми з моїми друзями були на пляжі. Було сонячно, але насувалася гроза. Перед тим як піти з пляжу, я вирішила викупатися. І вийшло так, ніби я спочатку пробувала акуратно злізти зі скелі, але потім стрибнула.

я стрибаю зі скелі в красиву синю воду, знаю, що це море, зовсім не боюся, виплила з уповільненням але легко, без страху

момент який мені найбільше до дрібниць запам’ятався, ми з друзями бігли по лісі, з дуже великою швидкістю, а в переди був обрив, ми розганяємо і стрибаємо з висогого обриву в воду, і тільки я відривати від землі як все починається в уповільненому дії, сонце світить, а ти так повільно летиш і перевертаєшся в повітрі, і пірнаєш у воду, блиииин відчуття не передаються просто, так все до дрібниць було чітко видно
тільки от осіб друзів не пам’ятаю, у мене їх просто немає, чому з друзями втекли навіть не знаю

мене загнали в глухий кут (на скелю) і я від туди стрибнув щоб непопасть в руки до ворога, а ось вижил чи ні незнаю так як прокинувся

здрастуйте, мені приснилося що я хочу стрибнути зі скелі в воду і я стрибаю, але не дострибує до води і розбиваюсь об скелю.Що це може означати?

Мені сниться, що я стою на крою з чоловіком з рюкзаками на спині. Так ніби ми зібралися в якийсь похід. Внизу блакитна вода як в басейні і щоб нам не обходити далеко а нам треба було саме туди, то ми стрибаємо вниз і у нас все вийшло. Ми по черзі стрибали, спочатку він потім я кинула рюкзаки, а потім і сама стрибнула. Мені не було страшно, все було добре і ми далі пішли по воді за течією. Ми навіть зустріли там своїх друзів.

Я йшла кудись з двома подругами (в реальності &# 8212; мої однокласниці), і тут вони сказали, що їм треба в якийсь будинок, що знаходиться навпроти нас, і пішли. Я ні з того ні з сього пішла вздовж залізного високого паркану, по праву сторону від мене було болото, або щось на зразок того, за нього пливли дерева, шини від машин і багато всякого сміття. Я все йшла і йшла, у мене не було передчуття чогось &# 8212; то поганого, все спокійно було. Тут паркан закінчується і болото теж, по ліву сторону від мене, замість паркану з’являється білий красивий будинок, зліва від нього &# 8212; гарний сад з яблунями, а будинок огороджений таким же білим парканом, а хвіртка &# 8212; відкрита. Перед будинком був зрубаний пеньок, большоу такий, а на ньому були випалені слова по-англійськи, я зібралася підійти і прочитати що там, але за будинком, в тіні від саду з’явилася чорна фігура розміром з дитини, я відступила назад, чорна фігура пропала і з’явилася біля пенька, вона дивилася на мене, хоча очей у неї я не бачила, я злякалася і побігла вперед (повз будинок). Бігти довго не довелося, там був обрив. Він не вселяв жаху, він був гарний, з мене &# 8212; блакитне небо. Я підійшла ближче і подивилася вниз &# 8212; там, внизу, була блакитна блакитна вода, очерети, плавали качки, потім я подивилася на сонце, сліпуче очі, і стрибнула. Коли до води залишався милиметра, я прокинулася. Цей сон снився мені кілька разів, у мене взагалі багато таких повторюваних знову і знову снів, і я чекаю його повторення, тому що сон мені подобається, єдине що лякає в ньому &# 8212; чорна фігура. Завчасно дякую за відповідь!

Був якийсь щось не зрозумілий переполох, потім я з’явився вдома (в реальному квартирі), побачив гроші і мені здалося що їх було більше, я зірвався і куди то втік, по шляху я зустрів двох хлопців і побився, я виграв і був подряпини, потім чому то я опинився на своїй старій роботі (на будівництві).
Розповів всім що було, раптом їду на машині з якимось хлопцем (в реальному житті він мені не знайомий (а уві сні здавалося що я його знаю все життя)) ми їхали знову до цих хлопців з якими я побився, ми до нас приїхали вони сиділи на схилі відколи на траві. Я вийшов з машини і підійшов до них, на них не було здорового місця. Мій попутник (з яким я їхав на машині) теж вийшов, хлопці піднялися і знову почалася бійка. Я відвернувся від бійки і перестав бачити що відбуваються, а потім ні з того ні з сього стрибнув зі скелі, але не розбився, стрибнув з подальшою сходинки скелі, і потрапив на на берег (вузький, було дуже багато каменів) біля моря, я був живий в цілості й схоронності! Але попутник був Мертвий я сів біля нього і пішли якісь спільні фотографії! потім прокинувся.

У цьому сні я стрибнула з скелі красиву морську або океанічну воду і нормально виринула і мені стрибок дуже сподобався хоча стрибала я з певною часткою страху

Доброго дня. Мені наснився сон. Наче я йду по місцевості з маленькою дитиною на руках. Навколо красива природа, зелені дерева, великі камені. Я видираюся на скелю і знаю, що мені потрібно стрибнути в воду. Скала дуже висока. Навколо красива природа. Скелі є і в інших місцях. Трохи боюся, але розумію, що це відчуття нормальне перед стрибком. Стрибаю, тримаючи на руках дитину. Занурююся в воду зовсім на трохи, виринають і шукаю дитини, знаходжу його і розумію, що все добре. У той же час, я весь час відчуваю, що чоловік десь поруч. Він знає про моє пересування, знає де мене знайти.

Стою на сколе з коханою людиною, на якомусь острові. Дивлюся навколо там чисте море, дуже тепло і красиво. Потім він мені пропонує стрибнути з великої висоти в це море, і сам відразу ж стрибає туди. Але я наважуюся стрибнути пізніше

Мені наснилося, що я хотіла стрибнути з високої скелі в воду, вода була спокійна і чиста. Пора року літо, було жарко, тому хотілося скупатися, але подивившись в низ я прикинула, що берег дуже близько і я можу розбитися.Але подумавши, що все сильніше відштовхнутися, щоб вийшло потрапити в воду я стрибнула, в воді мені було дуже добре і хотілося дістатися до самого дна, але вода ставала холодніше і я цей холод відчула шкірою і ще я зрозуміла, що мені на підйом не вистачить повітря, тому я стала підніматися в гору, але не повільно, а як пробка вилетіла з води дуже далеко в небо і стала парити, я бачила людей відпочиваючих на березі і думала про те як вони вражені моїм польотом і вони бачили як я літаю, ще думала як я розповім про свій політ.Я була в захваті, посміхалася уві сні.

Мені наснилося, що я стрибаю зі скелі в море. Коли я опинилася під водою, я відкрила очі, і вода була кришталево-чиста, блакитна.

Сон цей був давно, але пам’ятаю його до сих пір. Це була скеля і я ні про що не думаючи зістрибнув. Але внизу була не вода, а земля. Загалом я не долетів, прокинувся відразу, як вона стала наближатися.

пригию зі скелі я в лагуну і виринають таке класне відчуття я був не один там були люди теж стрибали

стрибнула 1-ий раз, вода чиста, дна не дістала, сподобалося. зробила 2-ий стрибок і дістала піщане дно від якого відштовхнулася

Доброго дня! Нещодавно мені наснилося, як ми з чоловіком прогулюється уздовж берега, попереду попалася скеля, з неї спускалися люди і ми стали підніматися вгору, піднявшись не надто високо, вставши на зручний майданчик, чоловік стрибнув у воду прямо, ногами вниз, при цьому дуже смішно смикав ногами, потім красиво поплив, при цьому звернула увагу що він плив у чорних шльопанцях

тікала від когось добігла до краю відколи й вирішила зістрибнути дуже боялася але хотілося відчути політ зістрибнула було дуже добре летіла в низ м’яко і приземлилася на берег море десь було води по талії навколо купалися люди

Наснилося, що я гуляю, дивлюся під ноги і бачу кістки тварин, оглядаюся по сторонах а потім починаю бігти до обриву і стрибаю. І я не бачу куди я стрибаю, в воду або ще щось.

приснився сон як я з хлопцем тримаючись за руку стрибаємо зі скелі в воду, і якимось чином озеро перетворюється в басейн і я починаю з задоволенням далі плисти, а мій хлопець стоїть біля краю басейну спостерігаючи за мною.

Був звичайний, ясний день. Чи не похмурий, але і не яскраво сонячний. Я, не пам’ятаю точно, але ніби як був з кимось із рідних, вони сиділи віддалік. Я ходив по обриву скелі або гори (сам схил з землі був близько 10-15м, а далі крутий скелястий обрив, висотою приблизно 50м і далі синє море). Ходив серед дерев і кущів (там був досить густий ліс) і стежка була прям поруч з обривом, але земля була дуже пухка і з кожним моїм проходом по тому місцю, частина землі обсипалася вниз і в один момент, я разом з масою землі скотився вниз по схилу, приблизно метрів на 10. Спробував забратися назад, але зрозумів, що намагаючись залізти вище, я тільки скочуюсь нижче через пухкої землі. І вирішив відштовхнутися і стрибнути в воду. Висота була близько 50м, дуже високо, взяв крок на розбіг і відштовхнувся, що було сил. Летячи страху особливо не відчував, наближаючись до води, побачив там золотих рибок, типу коропів Коі.
Затамував подих і увійшов в воду, потім почав підніматися до поверхні, як випливав на жаль не пам’ятаю.

Zdravstvuyte Tatyana!
Mne prisnilos chto ya siju na visokoy skale rastyanuvsheysya vdol morya sploshnoy bez hreptov,pogoda horoshaya solnechnaya more spokoynoye i vdrug moy telefon padaet vniz i pryamo v more a ya ne dolgo dumaya prigayu vniz s otvesnoy skalı i poka lechu dumayu zachem ya tak zdelala ochen visoko ya razobyus i pitayus raskrit ruki i nogi chtobi raspredelit ves i stat legche koroche poletet kak ptica prizemlilas ya naverno udachno bez potryaseniy i smotryu bereg krasiviy tyopliy more spokoynoye plavniye volni smotryu na verh skala sploshnaya i otvesnaya kak stena i ochen staraya nachinayu vzbiratsya vverh hvatayus za malenkiye yolochki kotoriye prorosli v ney i mne kahetsya ne vozmojnim dobratsya do verha no prodoljayu dvijeniye i cherez vremya slishu ptichyi golosa gdeto ochen blizko prislushivayus i ponimayu eto gnezdo lastochki svitoye v uglublenii skalı pryamo pod yolkoy za kotoruyu ya hvatalas i smotryu ona s ptencami sidit v gnezde. Zakonchilsya son tem chto ya uje s telefonom na gore komuto pokazivayu otkuda ya sprignula i jivaya ostalas, hotya telefon &# 128241; ya iz morya ne dostavala i k vode ne prikasalas on uje bil v rukah.
Obyasnite mne pojaluysta k chemu eto moglo prisnitsya?

Скала. Який то похід. Скала така висока що летіти з неї дуууже довго. Внизу чиста вода. стрибнула сама. внизу чекали. Хотіла сповзти утримуючись за людей чи ліани але забрав і летіла вниз без підтримки. Паніки не було. В кінці зачепилася за кого то і нормально приземлилася.

Прийнятий, що я стрибнув з високої скелі в море. До цього бачив, як інші стрибали. Під час стрибка ило страшно, втратив чуство контролю. Пам’ятаю, як намагався вирівнятися, щоб менше опору з водою було. Після увійшов в воду, дістав майже дна і виплив на наверх. Зазвичай висоту боюся

Так легко стрибала зі скелі (вниз і в довжину, але стрибок був досить таки на далеке відстань) і мені це подобалося

Я стрибаю з великої висоти у воду і в жаху бачу що там камені, що я розіб’юся і від жахливого крику прокидаюся

Вітаю!Мені приснився сон, що за мною гналися якісь бандити і я добігла, до прірви, потім я розуміла, що якщо не зстрибну, то вони вб’ють мене..я зістрибнула в прірву, де було щось типу басейна з темною водою і за руку потягнула з собою сестру молодшу, що б теж врятувати її..але коли я виринула з води і намагалася витягнути сестру з води, вона виявилася лялькою з тканини і у неї була відірвана голова&# 8230; підкажіть будь ласка, що це означає&# 8230;

Закрив очі і весел я на якийсь мотузці, тримаючись однією рукою . Дивлюся вниз а там начебто мої друзі кричать і махають мені, стрибай, стрибай. Вони кричали що зловлять! Я стрибав але ніхто не ловив. Я прям відчував своїм тілом що летів !

Вітаю . Стрибаєш зі скелі вниз в океан або море, стрибок навмисний, щоб отримати відчуття, коли в воді, то піднімаєш очі і бачиш сонце через воду (як в кіно) і піднімаєшся прямо до нього, виходиш на берег, вода тепла, прозора, красива . Коли піднімалася з води у сонця маленько переживала, що раптом воно далеко і не вистачить повітря . Але спочатку відчуття приємне . Тільки не зрозуміла, я стрибала для того, щоб переплисти кудись, так ніби не дістатися було . Хоча я боюся висоти .

Вітаю! я уві сні забралася на скелю і хотіла пірнути; але злякалася і залишилася сидіти на вершині. Просила щоб викликали рятувальників. На скелі було багато народу бажаючих пірнути в воду. потім не пам’ятаю сон.але я йшла побережу.

Мені наснилося, що я була або на кар’єрі, або на річці, там були дві дуже високі Скаллі, я була зі своєю подругою, вона пригнула зі Скаллі, потім я, я опустилася трохи вниз, і пригнула, мені цей сон вже снився, зроду б так само саме, з середи на четвер, тільки я стрибала на двох Скаллі, і була з тієї ж подругою.

наснилося, що стрибаю з високої скелі в воду, це не річка, і не став, а кам’яний кар’єр, заповнений водою, висота скелі була десь метрів 40, вода блакитна, що йде в синій, що не каламутна

добрий ранок.Наснилося мені, що стрибнула зі скелі в пісок, хоча поруч були великі камені і я могла розбитися.Був поруч синій-синій океан.Скала була дуже крутий і високою.

Вітаю! з 6 на 7 березня снився стрибок зі скелі, а я в реальності дуже боюся висоти. і снилася весілля моєї мами і я плакала гірко

Я стояла на вершині скелі багато скель було недалеко стояла подруга думаю стрибнути вода чиста але боялася адже там могли бути камені не пам’ятаю стрибнула чи ні прокинулася

Мені снилося, що я стою на вершині скелі розправивши руки, потім, так само легко падаю з цієї скелі, але не можу впасти. Що стосується виду, то там було дуже красиво

Стрибок з величезної скелі в воду, швидше за все в море в, чисту прозору воду, потім глибоке занурення під воду після стрибка і довгий спливання на поверхню

добрий вечір. Я стрибнув у море з високої скелі і потім попливла по спокійному морю уздовж берега. Я знала, що я без купальника, але голою себе не бачила. Поруч зі мною плив чоловік, але я його не знаю. Я відчула, що течія відносить мене все далі і вирішила повернути назад. Подивилася на небо і побачила на блакитному чистому небі біла хмара, а в ньому сполохи, як ніби в ньому кульова блискавка. Блискавка стала опускатися і пролетіла поруч зі мною, урав в море. Я швидко вибралася. Потім бачу себе, як би вдома. Знаю, що мені треба їхати в найближчі дні, а речі не зібрані. Я подумала, що встигну. І кого то збирали в дорогу. Поруч зі мною жінка каже, щоб я віддала батон білий і свіжий. І подає мені. А на столі ще залишається один батон і цеглинка сірого хліба

Мені наснилося то що ми їхали з друзями на машині, і вирішили стрибнути з дуже високої скелі і сказали &# 171; є те що буде &# 187; я зробила сальто і стрибнула, в польоті відчувала якийсь страх, але я виплила і вижила тільки що то з ногою було . І ще якийсь незнайомий чоловік вижив зі мною а подруга і знайомих не виплили . Що це може бути, до чого такий сон ?

Типу був у мами день народження.
Була тітка, я, бабуся, дідусь, мама.
І типу ми пішли в якесь кафе де все в українському стилі і я не пила (не хотіла).
І ми ж сиділи розмовляли і підходить якась жінка і починає зі всіх знімати кільця і ​​навшпиньки і потім в ноги тітки жбурнула, і я ж їй кажу:
&# 8212; Жінка, а не можна акуратніше, це ж не ваші прикраси і навіщо ви їх з нас зняли?
&# 8212; У нашому закладі заборонено сидіти в золоті! -, і вона пішла.
І тут мама починає на мене кричати, що какого хрена я втручаюся і хто давав право мені відкривати рот. А я почала говорити, що я маю право голосу. І вона починає говорити, що це право я маю тільки у свого «татуся», говорить дзвони йому, збирай монаткі і їдь і тітка почала її підтримувати.
А я розлютилася і побігла додому, цей заклад було десь біля нашого будинку.
Почала переодягатися і тут приходить дідусь, він почав мене заспокоювати, що нібито все буде добре, але я поцілувала його в щічку і пішла, сказала, що більше так не можу. І далі у мене з’явився хлопець, який почав пити і приходити пізно і коли я зібрала речі, щоб піти, він почав мене бити, і він пішов спати і я поїхала до моря, там був великий обрив і я згадала своє дитинство, як все пили , бабусю бив дідусь, маму бив вітчим, мене мій хлопець і я почала ридати і стрибнула зі скелі. &# 128549;&# 128549;&# 128549;

Мені приснився такий сон .
Він був за участю моєї нерозділеного кохання,
весь сон був з його участю &# 8230;.
Під кінець коли він закінчувався, моєї нерозділеного кохання сказали з стрибнути зі скелі ..(Не пам’ятаю сон детально, перепрошую) І я його одного не упустила і пішла разом з ним, сталося так коли я пішла за ним, якимось чином моя нерозділене кохання стала взаємної .
Ми навіть взялися за ручки і разом стрибнули зі скелі в воду при заході . Вода була дуже теплою і чистою .
Але справа в тому, що ми обидва усвідомлювати, що це сон ,

Уже вкотре сниться сон де мені потрібно стрибнути вниз, причому кожен раз є людина яка спонукає мене до стрибка, перший раз я був на гірському плато і поруч зі мною був мужик який носився туди сюди, потім зістрибнув вниз зі скель, знову з’явився і знову стрибнув, він нічого не говорив і було відчуття що це якийсь біс, і я хотів стрибнути за ним, ноги несли мене до краю і коли я підходив розуміючи що стрибнувши я загину я відходив назад і після декількох разів прокинувся. Другий раз я був десь в лісі, переходив через міст, дерев’яний, в воді хлюпала одна дівчина, на мосту стояла інша і говорила зістрибнути вниз, щоб врятувати дівчину яка тоне, я розвернувся і пішов назад і знову ноги несли мене до краю, навіть коли я зійшов з моста і почав підніматися по стежці ноги несли до краю і хотіли зробити стрибок, але в останній момент вдавалося це зупинити, але потім дівчина яка стояла на мосту побігла, я помітив що тоне вибралася і стала якась зла і бігла на мене, коли вона підбігла я начебто розумів що є небезпека, але я приколювався над нею і жартував, потім підлогу особи у неї стали черепом, я штовхнув її ногою і прокинувся, і відчув що я насправді зробив ривок ногою не тільки уві сні але і в житті

У моєму сні було все так, на скелі наш друг катав нас з подругою на вантажний тачці (цієї якій на будівництві все возять цеглу там і так далі) і раптом він наблизив нас до обриву, я закричала мама поки, я тебе люблю . Але тільки ми почали падати в скелю, я прокинулася . Ми до води не долетіли .

Доброго дня. Мені наснилося що я спочатку перебуваю ніби в номері якогось готелю зі своїм колишнім хлопцем, до якого у мене до цих пір теплі почуття, ми з ним розмовляємо про щось хороше, обіймаємось, потім я різко переношуся на якусь гору, біжу до обриву за руку зі своєю мамою, і бачу як за мною спостерігає з вікна той самий колишній хлопець, щось то від кричить, то чи говорить мені з відкритого вікна, потім я кидаю руку своєї мами і не замислюючись ні НЕ секунду &# 8212; стрибаю з обриву в море, по відчуттях було дуже весело, адреналін зашкалював, хоча в житті я ніколи не стрибала з такою великою висоти.

Я йду по вулиці, і до мене підбігає бандит, стріляє в людей але мене не вбиває, що це? Потім він говорить біжи і стріляє по ногах тим самим поранивши мене, що це означає?

Великий натовп як знайомих, так і незнайомих мені людей. Ми стоїмо на обриві дуже великий скелі, і всі ми проходили випробування. Завдання було стрибнути зі скелі в воду. Я стрибнула першої, так як пам’ятаю, що мені снився сон, як я стрибаю зі скелі. І нераздумивая роблю це. Летіла в воду дуже довго і було величезне почуття страху. Коли вже опинилася у воді, було відчуття, що я заплуталася в ній. Потім виринула і попливла до берега.

Вітаю! Стрибнула зі скелі в море, скеля висока дуже, вода чиста, глибина велика, приблизно сказати не можу. Але за кольором води дуже глибока, я довго не вагалася перед стрибком, просто дивилася куди мені стрибнути, і вибирала більш глибоке місце, щоб не вдаритися об каміння. Це не було самогубством уві сні, це був якийсь крок, якесь рішення, яке я не могла прийняти. Довести собі щось здається. Нікого більше зверху не було. Тільки коли випливала і шукала берег, біля берега плив і зустрічав мене молодий хлопець, особи не пам’ятаю, можливо навіть моє друге я, я не знаю. Можливо хтось з дитинства або ж один з вірутальних гри, з яким просто час проводжу в іграх і не бачила ніколи. Так як особи не пам’ятаю, але дуже радісно ділюся з ним емоціями! Такий адреналін, я навіть відчувала температуру води, бачила глибину, камені (рифи). Відчувала тиск води. У житті навряд чи б зважилася на такий ризик. Я і пірнати головою (стрибка головою) навчилася в коледжі коли вчилася, в басейні це було. Все життя росла біля річки, купалася і боялася пірнати головою, так як деякі билися сильно животом через неправильне стрибка. Сама ж я стрибала тільки солдатиком.

Пливла по чистій Ретке раптом яке були поруч самной запропонували стрибнути з суалип воду з страховкай я відмовилася але потім мене штовхнули і я вирішила стрибати.

Я займалася пробіжкою і раптом у мене обрив високий як скеля а в низу море і я туди легкістю стрибнула .